Trzy powody, dla których warto dodawać opinie Google

27 cze 2021

Wszyscy słyszeli o Google. To prawdopodobnie największa firma technologiczna na świecie i od lat udostępnia wiele usług internetowych. Jedną z nich jest możliwość opiniowania – produktów w sklepach, usług i konkretnych usługodawców. Zopiniować możemy wszystko: hotel, personel, jakość jedzenia w restauracji czy customer service. Dlaczego warto to robić…?

Raz: pomagasz innym użytkownikom sieci

Tak jak i Ty poszukujesz opinii innych klientów, ocen, a nawet udostępnianych przez nich zdjęć produktów, tak i inni użytkownicy sieci również liczą się z Twoją opinią. Dodawanie opinii Google buduje społeczność oraz pozwala dokonywać świadomych inwestycji. Oczywiście, Google Opinion Rewards to nie jedyne miejsce, w którym warto pozostawiać oceny; liczą się także recenzje na profilach społecznościowych usługodawców, na sklepach oraz recenzje pozostawiane na portalach takich jak Allegro czy AliExpress.

Dwa: pomagasz właścicielom firm

Współczesny rynek jest bezwzględnie konkurencyjny, a każda firma poszukuje przewagi, która sprawi, że jej usługi staną się bardziej rozchwytywane wśród klientów. Z tego powodu każda firma nastawiona na rozwój wykazuje zainteresowanie opiniami konsumentów. Niezależnie od tego, czy produktem są koncentratory tlenu, wczasy zagraniczne czy usługi restauracyjne – Google współpracuje z właścicielami firm, którzy liczą na feedback konsumentów dotyczący jakości ich działalności. Google oferuje więc krótkie ankiety za pośrednictwem Google Opinion Rewards, a odpowiedzi pomagają branżowcom wychodzić naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów.

Trzy: otrzymujesz nagrody!

Aplikacja Google Opinion Rewards współpracuje z wieloma znanymi markami, których produkty i jakość usług warto opiniować. Dlaczego? Ponieważ dodawanie opinii Google jest proste, a za włożony w to niewielki trud opinujący  użytkownicy otrzymują nagrodę w formie środków Google Play. Działa to na zasadzie punktów lojalnościowych i w jakiś sposób rekompensuje czas poświęcony na tworzenie społeczności. Ankiety pojawiają się z różną częstotliwością i nie musisz odpowiadać na każdą z nich. Wystarczy pobrać aplikację Google Opinion Rewards i powiązać ją ze swoim profilem płatności Google.

Warto także opiniować usługi i miejsca, zdobywając punkty i poziomy tak zwanego „Lokalnego Przewodnika”. Nie chodzi wyłącznie o nagrody, ale o satysfakcję z osiągniętego poziomu. Liczba punktów ma bezpośredni wpływ na status przewodnika Google, który obrazowany jest odpowiednią plakietką. Jeśli więc lubisz wyzwania i czerpiesz frajdę z uzyskiwania kolejnych osiągnięć – jako Lokalny Przewodnik Google satysfakcję masz gwarantowaną.

Great! You've successfully subscribed.
Great! Next, complete checkout for full access.
Welcome back! You've successfully signed in.
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.