Trzy powody, dla których warto dodawać opinie Google

Wszyscy słyszeli o Google. To prawdopodobnie największa firma technologiczna na świecie i od lat udostępnia wiele usług internetowych. Jedną z nich jest możliwość opiniowania – produktów w sklepach, usług i konkretnych usługodawców. Zopiniować możemy wszystko: hotel, personel, jakość jedzenia w restauracji czy customer service. Dlaczego warto to robić…?

Raz: pomagasz innym użytkownikom sieci

Tak jak i Ty poszukujesz opinii innych klientów, ocen, a nawet udostępnianych przez nich zdjęć produktów, tak i inni użytkownicy sieci również liczą się z Twoją opinią. Dodawanie opinii Google buduje społeczność oraz pozwala dokonywać świadomych inwestycji. Oczywiście, Google Opinion Rewards to nie jedyne miejsce, w którym warto pozostawiać oceny; liczą się także recenzje na profilach społecznościowych usługodawców, na sklepach oraz recenzje pozostawiane na portalach takich jak Allegro czy AliExpress.

Dwa: pomagasz właścicielom firm

Współczesny rynek jest bezwzględnie konkurencyjny, a każda firma poszukuje przewagi, która sprawi, że jej usługi staną się bardziej rozchwytywane wśród klientów. Z tego powodu każda firma nastawiona na rozwój wykazuje zainteresowanie opiniami konsumentów. Niezależnie od tego, czy produktem są koncentratory tlenu, wczasy zagraniczne czy usługi restauracyjne – Google współpracuje z właścicielami firm, którzy liczą na feedback konsumentów dotyczący jakości ich działalności. Google oferuje więc krótkie ankiety za pośrednictwem Google Opinion Rewards, a odpowiedzi pomagają branżowcom wychodzić naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów.

Trzy: otrzymujesz nagrody!

Aplikacja Google Opinion Rewards współpracuje z wieloma znanymi markami, których produkty i jakość usług warto opiniować. Dlaczego? Ponieważ dodawanie opinii Google jest proste, a za włożony w to niewielki trud opinujący  użytkownicy otrzymują nagrodę w formie środków Google Play. Działa to na zasadzie punktów lojalnościowych i w jakiś sposób rekompensuje czas poświęcony na tworzenie społeczności. Ankiety pojawiają się z różną częstotliwością i nie musisz odpowiadać na każdą z nich. Wystarczy pobrać aplikację Google Opinion Rewards i powiązać ją ze swoim profilem płatności Google.

Warto także opiniować usługi i miejsca, zdobywając punkty i poziomy tak zwanego „Lokalnego Przewodnika”. Nie chodzi wyłącznie o nagrody, ale o satysfakcję z osiągniętego poziomu. Liczba punktów ma bezpośredni wpływ na status przewodnika Google, który obrazowany jest odpowiednią plakietką. Jeśli więc lubisz wyzwania i czerpiesz frajdę z uzyskiwania kolejnych osiągnięć – jako Lokalny Przewodnik Google satysfakcję masz gwarantowaną.